Péntek, 2024-11-22, 10:08:45
Üdvözöllek Vendég | RSS

DarkOrbit Klub

500
Tetszik az új oldal és megjelenése?
Összes válasz: 119
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 3 / 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
DarkOrbit Biblia
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:59:47 | Üzenet # 21
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
20. Címrendszer

20.1 Mi egy cím?

A cím egy kitüntetés egy játékos számára. A csillagtérképen megjelenik sárga feliratként a név, a rangjelzés és a megbízó jelzése fölött. Kezdetben 10 cím volt, időről időre azonban újabbakat is kaphattok. Beszélgetésekben, fórumokon ti is dönthettek az új címekről.

20.2 Milyen címek vannak?

Például Az univerzum ura, Mesterlövész, Goli-vadász, Űrlény-vadász...

20.3 Milyen gyakoriak ezek a címek?

Minden címből csak egy van egy szerveren.

20.4 Hogy kaphatok én is egy címet?

Ha látsz egy játékost, aki egy címet visel, megpróbálhatod lelőni. Ha sikerül teljesen tönkreteni, megkapod a címét. Ha már volt egy címed, akkor az újat fogod viselni, a régit pedig megkapja valamilyen űrlény. Úgy is szerezhetsz címet, ha legyőzöl egy űrlényt, amelyiknek címe van.

20.5 Elveszíthetem a címemet?

Igen. Ha egy NPC vagy egy játékos legyőz, akkor elveszíted a címedet, mert az adott NPC vagy játékos fogja a továbbiakban a te címedet használni. Ha egy másik játékos lelövi ezt az NPC-t, akkor ő kapja meg a címet.
Ha kijelentkezel és 48 órán belül nem jelentkezel be újra, akkor szintén elveszíted a címet, amelyet egy űrlény kap meg. Így megint egy másik játékos szerezheti meg az űrlénytől. Ha a védelmi zónában tartózkodsz, az szintén offline időnek számít. Tehát védd csak meg szépen a címedet! A legjobb védekezés a támadás!

20.6 Lehet tudni, ki viseli jelenleg a címeket?

Igen. A dicsőségfalon mindig láthatod, ki milyen címet és mióta visel. Ezenkívül az is ott áll, ki viselte az adott címet a leghosszabb ideig. Tehát minden címnél láthatsz egy top 10-es listát.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:00:56 | Üzenet # 22
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
21. Galaktikus átjárók

21.1 Mi a szerepe a galaktikus átjárók materializálójának?

A materializáló segítségével 4 új galaktikus átjárót építhetsz fel, amelyeken átugorva ismeretlen galaxisokba repülhetsz.

21.2 Mi vár rám ezekben a galaxisokban?

Ha egy átjárót felépítettél, átugorhatsz abba a galaxisba, amit az átjáró rejt, és ott új kihívások várnak rád. Ha egy galaxis összes kihívásának megfeleltél, busás jutalmat kapsz.

Galaxy Gates
Összesen négy fajta Galaxy Gate van:
Alpha

Alpha Kapu npc-ből kapható mindenféle
tp 2,467,200
becsület 12,336
kredit 12,489,600
uridium 6,488

Alpha kapu nyeremény
20,000 x4 lézerlőszer
2 javítási utalvány
20,000 uridium
200. xenomit
4,000,000 tp
100,000 becsület
1 arany karika

Beta

Beta kapu npc-ből kapható mindenféle
tp 4,934,400
becsület 24,672
kredit 24,979200
uridium 12,976

Beta kapu nyeremény
40,000 x4 lézerlőszer
4 javítási utalvány
40,000 uridium
400. xenomit
8,000,000 tp
200,000 becsület
1 arany karika

Gamma

Gamma kapu npc-ből kapható mindenféle
tp 7,401,600
becsület 37,008
kredit 37,468,800
uridium 19,464

Gamma kapu nyeremény
60,000 x4 lézerlőszer
6 javítási utalvány
60,000 uridium
600 xenomit
12,000,000 tp
300,000 becsület
1 arany karika

Delta

Delta kapu npc-ből kapható mindenféle
tp *******
becsület 10,916
kredit **********
uridium *******

Delta kapu nyeremény
45,000 x4 lézerlőszer
45,000 uridium
9,000,000 tp
225,000 becsület
5 javítási utalvány
450 xenomit
1 arany háromszög

A Galaxy Gates-en található NPC-k ereje függ, hogy melyik kapun is vagy valójában:
Alpha: 1szeres NPC-erő
Beta: 2szeres NPC-erő
Gamma: 3szoros NPC-erő

Az alábbi hullámok várnak bennetket a kapuk mögött
• 1. Streuner 40 db
• 2. Lordakian 40 db
• 3. Mordon 40 db
• 4. Saimonit 80 db
• 5. Devolarium 20 db
• 6. Kristallin 80 db
• 7. Sibelon 20 db
• 8. Sibelonit 80 db
• 9. Kristallon 16 db
• 10. Protegit 30 db
• 11. Jutalom
Minden egyes galaxy gate-hez kapsz 3 életet. Amint megsemmisítenek, egy életet levon a rendszer. Ha háromszor is kilőnek, akkor az galaxy gate-et elvesztetted.

Ha az X-1 térképről a galaxy gate-en átugrasz, egy új térképre érkezel. A bal felső sarokban elkezdődik egy visszaszámolás, ahol időnként megjelenik, hogy mennyi életed maradt. Ha a visszaszámolás elért a nullához, akkor feltűnnek az adott hullámhoz tartozó NPC-k, és kezdődhet a harc, azonban ne ijedj meg, nem érkezik egyszerre az összes, hanem kisebb csoportokban érkeznek, és támadnak meg téged.

21.3 Használhatok többször is egy átjárót?

Nem, ha már egyszer használtál egy átjárót, akkor azt újra fel kell építened ahhoz, hogy megint átjuss az ismeretlen galaxisba. A többi még nem teljes átjáró viszont változatlan marad.

21.4 Visszaugorhatok a három galaxis valamelyikéből?

Nem, vagy megsemmisítenek, vagy megfelelsz a galaxis kihívásainak.

21.5 Mi történik, ha az átjárónak már felépült egy része?

Ha már van egy átjáró-részed, az sem megy veszendőbe. Összegyűjthetsz 5 részt és a materializálás során munltiplikátorként használhatod. Aszerint, hogy hány átjáró-részed van, megkaphatod a megadott érték többszörösét:
- 1 rész esetében a dupláját
- 2 rész esetében a háromszorosát
- 3 rész esetében a négyszeresét
- 4 rész esetében az ötszörösét
- 5 rész esetében a hatszorosát

Tehát ha öt átjáró részt gyűjtöttél, akkor a materializáló következő használatakor a megadott érték hatszorosát nyered!

21.6 Összegyűjthetek ötnél több részt is multiplikátorként?

Nem, ha már gyűjtöttél öt részt, akkor a materializáló következő használatakor ezek automatikusan multiplikátorként fognak működni.

21.7 Mi történik, ha a multiplikátor használatakor egy átjáró-részhez jutok?

Akkor csak új részekhez jutsz az átjáróhoz. Nem kapsz olyan részeket, amelyeket már megszereztél. Ha pl. ötszörös multiplikátort használsz, és az átjáródhoz már csak két rész hiányzik, akkor a maradékot lőszerben vagy utalványokban kapod meg.

21.8 Csak átjáró-részeket nyerhetek?

Nem, átjáró-részek mellett a következőket nyerheted:
- mindenféle elit lőszertípust (20-200 lövésnyit)
- elit rakétákat és aknákat (2-14 darabot)
- javítási utalványt
- xenomitot (5-10 darabot)

21.9 Mi történik, ha a lőszerraktáram már tele van?

Akkor is megkapod a lőszert, hozzáírjuk a készlethez. Mindegy, hogy van-e hely a számára vagy nincs.

Van "nem nyert" materializálás is?
Nem, minden materializálási folyamat valamilyen nyereségel jár a számodra. Ha már van egy olyan átjáró-részed, amit nyersz, azt később multiplikátorként bevetheted.

21.10 Mennyibe kerül egy materializálás?

Egy materializálási folyamat 100 uridiumba kerül. A materializálás eredményeként vagy egy átjáró-részhez jutsz, vagy egy olyan nyereményhez, amelynek az értéke 100 uridium vagy több.

Ezenkívül extra energiához is juthatsz, amivel a materializálót ingyenesen használhatod.

21.11 Eldönthetem én, hogy mikor akarom felhasználni a javítási utalványt?

A javítási utalványt fel kell használnod az űrhajód vagy egy drón következő javításakor. Mihelyt hozzájutsz egy utalványhoz, azt a következő alkalommal fel kell használnod, tehát nem döntheted el, hogy mikor javítsák meg ingyen az űrhajódat.

21.12 Prémium játékos vagyok, mégis fel kell használnom a javítási utalványt?

Mivel az űrhajód javítása ingyenes, ezért a javításkor nem kell utalványt felhasználnod.

21.13 Egy kapu többszöri végigjátszásával kirakható a rang felett a háromszög, benne a 3 karika?

Nem, egy fajta kapu csak egy karikát adhat, függetlenül a végigjátszások számától. A háromszögbe foglalt három karikához végig kell játszanod mind a négy kaput legalább egyszer.
A teljes útmutató a Delta kapuhoz

1. Bemutatás
2. A hullámok
3. SaNeJiEwZ az új űrlény
4. Stratégia
5. Képek
1. bemutatás
Isten hozott a Delta kapuban. Mindent meg fogok mutatni neked, amit a kapuról tudnod kell, kezdve a NPC hullámokkal befejezve a stratégiával, amit ezek legyőzésőre használtam.
2. A hullámok
Vörös=NPC erőssége (x2 a alfa kapuban találhatóhoz képest ennyiszer erősebb, stb..) Zöld=össz tapasztalat, Kék= Össz uridium, Sárga=össz becsületpont

Első hullám:
5 Lordakia(x2)
10 Mordon(x2)
15 Saimonite(x2)
Összes nyeremény: 120,000/300/600

Második hullám:
11 Streuner(x2)
1 StreuneR(x4)
Összes nyeremény: 21,600/54/108

Harmadik hullám:
5 Mordon(x2)
10 Saimonite(x2)
15 Kristallin(x2)
Összes nyeremény: 256,000/400/1280

Negyedik hullám:
12 Lordakia(x4)
1 Lordakium(x2)
Összes nyeremény: 89,600/178/448

Ötödik hullám:
10 Boss Lordakia
6 Boss Saimonite
8 Boss Mordon
Összes nyeremény: 144,000/432/864

Hatodik hullám:
15 Sibelonite(x3)
1 Sibelon(x3)
Összes nyeremény: 134,400/456/672

Hetedik hullám:
5 Sibelonite(x2)
10 Kristallin(x3)
5 Boss StreuneR
Összes nyeremény: 288,000/760/1440

Nyolcadik hullám:
10 Kristallin(x3)
1 Kristallon(x2)
Összes nyeremény: 294,400/736/1472

Kilencedik hullám:
15 Protegit(x2)
3 Boss Lordakium
Összes nyeremény: 499,200/1248/2496

Tizedik hullám (új NPC):
3 SaNeJiEwZ
Összes nyeremény: 153,600/768/1536

Kapu nyeremény:
9,000,000 TP, 45,000 Uri, 225,000 Becsület és 45,000 x4 lőszer

Kapu összes nyeremény NPC-kel együtt: 10,770,400 TP/35,332/160,916
3. SaNeJiEwZ az új űrlény

Életerőpont: 700.000---------------Prometium: 300
Pajzs: 700.000----------------Terbium: 300
Tapasztalat: 51,200------------Endurium: 300
Becsület: 512----------------------------Prometid: 126
Kredit: 409,600----------------------Duranium: 126
Uridium: 256------------------------Promerium: 44
Xenomit: 22
Sebzs lövésenként: 4-5000
Megtalálható: Delta kapu

Esély sem volt, hogy az életerejét és a pajzsát kiszámoljam, túl elfoglalt voltam. Ha valaki megteszi, beírom Siemon187 számitása szerint ennyi.
4. stratégia
A stratégia egyszerű, de nagyon hatásos. Ezt használva megcsináltam ezt a kaput 7 óra alatt.

Konfigurácók:
Összesen négy konfigurációt használtam az egész kapu elvégzése alatt, melyeket a szünetekben lehet változtatni és itt különféle színekkel jelöltem.

1.Sebesség
Hajón:
15 G3N-7900 Generátor
Drónok:
16 SG3N-BO2 Pajzsok
2.Lassú
Hajó:
15 SG3N-BO2 Pajzsok
Drónok:
15 LF3 Lézer
3.Lassú
Hajó:
15 SG3N-BO2 Pajzsok
Drónok:
16 SG3N-BO2 Pajzsok
4.Lassú
Hajó:
5 G3N-7900 Generátor
10 SG3N-BO2 Pajzsok
Drónok:
16 SG3N-BO2 Pajzsok
Használd az 1 és 2 konfigurációt mindegyik hullámban, kivéve a 9-ben.
A 9-hez az 1, 3 és a 4-et (ezt később megmagyarázom)
A 2, 4, 6, 8 és a 9 hullámban a nagyobb NPCk instant pajzsot használnak amíg a kisebb NPCk életben vannak, szóval ki kell lőni a kicsiket gyorsan.

1-8. hullám:
Használd a lassú konfigot (2) amíg befogod az NPCket, lődd őket (körözve), amíg a pajzsod majdnem teljesen el nem fogy, ekkor válts konfigot (1). A korai hullámokban az NPCk előbb kezdenek menekülni,mint ahogy neked kellene szóval csak lőnöd kell őket, amíg az adott hullám véget nem ér.

9. hullám
Kezd azzal, hogy lelövöd a protegiteket, használva az 1 és 3 konfigurációkat. Ez után jöhet a Boss Lordakium a 3 és 4 konfigokkal

Protegitek:
Első lépés: indulj a lassú konfigoddal (3) így elég lassú leszel, hogy befogd őket, majd válts konfigot (1) és gyorsan repülj el tőlük (úgy, ahogy azt a videóban is lehet látni) egy gyors javításra.
Második lépés: miután megjavítottad magad, menj vissza és kezdj el lőni a pajzs konfigoddal (3). Amikor a pajzsod majdnem teljesen eltűnt, válts át a gyors konfigodra (1) és menekülj el javítani.
A második lépést ismételd addig, amíg le nem fogynak a protegitek
Fontos!: Mindig lődd le őket, mert elmennek valamelyik sarokba, és ott feljavítják magukat!

Boss Lordakiumok:
Első lépés: használd az 1 és 4 konfigokat
Második lépés: ugyanaz, mint a protegiteknél.
Harmadik lépés: miután megjavítottad magad, menj vissza és kezdj el lőni a pajzs konfigoddal (4). Amikor a pajzsod majdnem teljesen eltűnt, válts át a gyors konfigodra (1) és menekülj el javítani.
Fontos!: Ezek is regenerálják magukat azonnal, amint elérik a pálya szélét (gyorsabban, mint te), szóval itt már komolyabb lőszert kell használni, hogy ezt még csak véletlenül se tehessék meg.

10. hullám
Ez a legkönnyebb hullám az összes közül.
Használd az 1 és 2 konfigokat. A 2 konfiggal lődd a SaNeJiEwZ űrlényt, először ABS-sl, hogy a pajzsa elfogyjon, majd x3-al, hogy gyosan meghaljon. Még csak el sem kell menned.

Pörgés:
Sajnos nem tudod úgy használni, mint a normál NPC-kel szemben, ahol még csak sebezni sem tudnak téged, ha ezt használod. Csak annyi haszna van, hogy kevesebb sebzést fogsz kapni, ugyanis ezeknek az NPCknek igen nagy a lőtávjuk.
5. Képek:

Azok kedvéért, akik nem tudják, hogy az Instant pajzs hogy néz ki a játékban

Köszönjük boneheadrob, [+HC+]drgular™ és [ІA]ÐAЯĶ-MAŦŦĖЯ segítségét abban, hogy ez az útmutató elkészülhetett. Bármelyik szerveren is játszanak

Remélem segítségetekre lesz ez a rövid összefoglaló.

(Fordítás: ΗΛЯĿΞΚΙП)

21.14 Y3 Gate - A Dark Orbit harmadik születésnapjára
Speciális kapu a 2009-es Téli Játékok idején. Az NPC-k normál értékei felezve lettek (tehát felakkora pajzs, tűzerő, életerő valamint jutalom). Ideális kihívás a tapasztalatlanabb, gyengébben felszerelt űrpilóták számára. A kapu az X-1-es térképen nyílik.
Az ellenség:
• Első hullám: 30 -=[ Streuner ]=-
• Második hullám: 30 -=[ Lordakia ]=-
• Harmadik hullám: 30 -=[ Mordon ]=-
• Negyedik hullám: 30 -=[ Saimon ]=-
• Ötödik hullám: 15 -=[ Devolarium ]=-
• Hatodik hullám: 30 -=[ Kristallin ]=-
• Hetedik hullám: 15 -=[ Sibelon ]=-
• Nyolcadik hullám: 30 -=[ Sibelonit ]=-
• Kilencedik hullám: 6 -=[ Kristallon ]=-
• Tizedik hullám: 10 -=[ Protegit ]=-
• Tizenegyedik hullám: 1 Threeeer/LipWig (speciális Delta kapu NPC)
• Tizenkettedik hullám: 2 .:{ Boss Lordakium }:., 10x -=[ Protegit ]=-
TIPP:
A Boss Lordakiumok az utolsó hullámban instant pajzzsal rendelkeznek. Sebezhetetlenek mindaddig míg a Protegitek élnek, ezért a Protegiteket kell előszőr lelőni. A Boss Lordakiumok minden képessége negyedakkora mint egy "normál" Boss Lordakiumé, tehát olyan erősek mint az X-5-ös térképeken található sima Lordakiumok.
Nyeremények:
• 3.000.000 Tapasztalatpont
• 300.000 becsületpont
• 3 javitási utalvány
• 3.000 Uridium
• 3.000 MCB-50 ( x3 )
• 300 MCB-100 ( fehér x4 )
• 300 Xenomit


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:01:23 | Üzenet # 23
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
22. CPU-k

22.1 Mik azok a CPU-k?

A CPU-k különleges fejlesztések az űrhajód számára. Könnyebbé teszik a vadászatot, több információt adnak az ellenfélről vagy különleges fegyverek készítését teszik lehetővé.

22.2 Milyen CPU-k segítenek a harcban?

Azok a CPU-k segítenek a harcban, amelyek a fegyvereidet gyorsítják, a töltési időt megrövidítik vagy különleges fegyverkombinációkat tesznek lehetővé.

22.3 Milyen CPU-k növelik a fegyvereim hatékonyságát?

A célpont azonosításában segít az AIM01-CPU és az AIM02-CPU, amelyek növelik a találati arányt lézertüzelés közben.

Az AIM01-CPU 25%-kal csökkenti a rossz lövések számát és tüzelésenként 10 xenomitot használ.
Az AIM02-CPU 50%-kal csökkenti a rossz lövések számát és tüzelésenként 10 xenomitot használ.

Az automata fegyvergyorsító CPU automatikusan fejleszti a lézert és a rakétákat a laborban található nyersanyaggal.

Az NC-AWB a lézert és a rakétákat is fejleszti a laborban található nyersanyaggal.
Az NC-AWR csak a rakétákat fejleszti a laborban található nyersanyaggal.
Az NC-AWL csak a lézert fejleszti a laborban található nyersanyaggal.

22.4 Milyen CPU-k rövidítik meg a töltési időt?

A rakétaturbó modul és a két aknaturbó CPU: MINT01 és MINT02 a rakéták ill. aknák kilövése közti időt rövidíti le.
A rakétaturbó modul a rakétakilövő sebességét gyorsítja.
A MINT01-CPU 25%-kal csökkenti az újratöltési időt két akna ill. aknákból készített bomba között.
MINT02-CPU 50%-kal csökkenti az újratöltési időt két akna ill. aknákból készített bomba között.

22.5 Milyen CPU-k nyújtanak különleges támadási típusokat?

Az AROL-X-CPU, a SMB01-CPU és a ISH01-CPU különleges harci stratégiákat tesznek lehetővé.
Az AROL-X lézertámadás közben a kiválasztott rakétatípust automatikusan a lehető leggyorsabban lövi ki folyamatosan.
A SMB01-CPU 10 aknából és 100 xenomitból egy azonnal robbanó bombát készít, amely úgy robban fel mint egy akna, de a te űrhajódban nem okoz kárt.
Az ISH01-CPU 3 másodpercig véd minden ellenséges támadástól. Egyszeri használatához 10 aknára és 100 xenomitra van szükség.

Mindkét fajta lőszer újratöltési ideje megegyezik az aknakilövő töltési idejével.

22.6 Milyen CPU-k javítják a már meglevő funkciókat?

Az extra-hely-CPU-k az űrhajóban új hely(ek)et nyitnak meg az extrák számára az adott konfigurációban. Az ugrás-CPU-k a szomszédos térképekre való csillagközi ugrást teszik lehetővé. A radar-CPU megmutatja a minitérképen a diplomáciai állapotot.
A SL01-CPU 2 új helyet, a SL02 4 új helyet és a SL03-CPU 6 új helyet nyit meg az extrák számára az űrhajóban. Egy konfigurációban csak egy extra-hely-CPU alkalmazható.
A JP01-CPU lehetővé teszi a hazai térképre (X-1) való ugrást, max. X-4 térképig működik és NEM működik a PvP térképeken (X-4). 10 ugrásra elegendő.
A JP02-CPU lehetővé teszi az X-1 térképre való ugrást, mindenhol működik. 20 ugrásra elegendő. Egy konfigurációban csak egy ugrás-CPU alkalmazható. Az RD-CPU megmutatja a diplomáciai kapcsolatokat a minitérképen.

22.7 Milyen CPU-k védenek meg a kényes helyzetekben és segítenek a mindennapi játékban?

A turbó javító robot CPU automatikusan elindítja az adott javító robotot, ha a javítás lehetséges és szükséges.
Az AM-CPU automatikusan vásárol 10.000 lövésnyi lézer-lőszert, ha kevesebb mint 1.000 lövésnyi maradt csak a fedélzeten. A kívánt CPU az extrák között alkalmazható.
A drónjavító CPU-k automatikusan megjavítják a drónokat, ha az űrhajót lelövik.
A DR01-CPU az űrhajó lelövésekor automatikusan megjavítja a drónokat, ha azok károsodása több mint 70%, amennyiben van elég uridium a javításra. 8 javításra elegendő.
A DR02-CPU az űrhajó lelövésekor automatikusan megjavítja a drónokat, maximális károsodás esetén is, amennyiben van elég uridium a javításra. 32 javításra elegendő. Egy konfigurációban csak egy drónjavító CPU helyezhető el.
A CL04K álcázó CPU 10 álcázást biztosít, amelyek során az űrhajód nem látható mások számára, amíg meg nem támadsz valakit.

22.8 CPU ikonok az új kliensben:

1. Drónjavító cpu ikonja ha bent van a hajóban,védi a drónokat és innen tudod,hogy aktív.

2: Célzó cpu ikonja,itt tudod aktiválni és látod,hogy mennyi lővés sorozatra elég még a xenomit.

3: Arol-X(Automata rakéta..) cpu ikonja,itt tudod ki/be kapcsolni.

4. Ugró cpu ikonja,itt tudod aktiválni,és mutatja menyi ugrásra elég még.

5: Kereskedelmi Drón ikonja(csak Add-on csomagos goliknak) itt bármikor el tudod adni a nyersanyagot.

6: Automata Lőszervásárló cpu ikonja itt látod,hogy melyik lőszert veszi meg automatikusan.

A Javítórobot ikonja és az álca cpu ikonja is meg lesz hamarosan.

A CPU-k részletes leírását az alábbi linken eléritek:


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:01:37 | Üzenet # 24
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
23. A DarkOrbit UFO. Mi is az?

Az űrben barangolva, találkozhatsz UFO-kkal, melyek bármelyik céghez tartozhatnak. Ezek nagyon kemény ellenfelek, ha vagy olyan bátor, hogy megtámadd. Igen erős fegyverzettel rendelkeznek és rendkívül gyorsak, de nem támadnak meg játékost.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:01:57 | Üzenet # 25
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
24. Happy és Mega Happy hour. Mi is az?

A Happy és a Mega Happy hour egy random esemény.
Senki sem tudja, hogy mikor lesznek.
Amikor bekövetkezik, akkor minden kattintáskor (a weboldalon) felugrik egy ablak, mely erre figyelmeztet.

Egy ilyen ablakot fogsz látni:

[img] http://darkorbitklub.do.am/Forum/hh.jpg[/img]

vagy Mega Happy Hour:

Ha ebben az órában vásárolsz uridiumot, a kétszeresét kapod meg (vagy a háromszorosát Mega Happy hour esetén).

Figyelem!
Egyik bankolási többszörözö sem vonható össze, tehát Happy-, és Mega Happy Hour idején a bankolási duplázó nem működik!
A HappyHour és a Mega HappyHour kizárólag uridiumrendelésre vonatkozik, a különböző csomagok, előfizetések vagy más prémium dolgok megrendelésére nem.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:02:11 | Üzenet # 26
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
25. Hogy lőhetek kék és zöld lézert?

Akkor lesz zöld a lézered, ha kizárólag LF3 lézer van a hajódon, és X3 lézerlőszert használsz.

Ha minden lézered LF3-as, de X1-es lőszerrel lősz, akkor a lézered színe kék lesz.

Vörös lézer = a hajódon vegyesen van lézer (LF1, MP1, LF2), vagy csak LF2 van felszerelve

Kék lézer = A hajód összes lézere LF3 (a drónokban lévők nem számítanak)

Zöld lézer = ugyanaz, mint a kék esetében, csak X3 lőszert használva

Fehér lézer = X4 lőszert használva, mindegyik lézer fehéren lő. X4 lőszer kizárólag a galaxy gate-ben, vagy különleges alkalmakkor kapható

Kék körök = SAB lőszer, mely az ellenfél pajzsát pusztitja,és a saját pajzsodat tölti fel.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:02:58 | Üzenet # 27
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
26. Csillagrendszer portálok és galaktikus térkép hátterek

Kis segítség ahhoz, hogy hogyan juthatsz el a 4-4, X-5, X-6, X-7 és X-8 térképekre

Minden nap, pontban hajnali 5:30 órakor az összes DarkOrbit szervert újraindítjuk azért, hogy ezáltal biztosíthassuk a szerverek stabil működését.
Az amerikai szervereken az újraindítás az ottani időszámítás szerint történik.
Továbbá minden szerdán Patchday van, ekkor kerülnek be a játékba a változások, frissítések, javítások.

Felhívom minden játékos figyelmét arra, hogy a rendszeres szerverújraindítás következtében esetlegesen elszenvedett károkért - mint. Pl: GalaxyGates élet elvesztése - nem tudunk felelősséget vállalni, az életeket nem áll módunkban jóváírni.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:04:13 | Üzenet # 28
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
CTB - Capture the Beacon

A Dark Orbit fejlesztői a 2009-es téli játékok idején lepték meg az űrpilótákat ezzel a játékkal. Leginkább az FPS játékokból ismert CTF-Capture the Flag-re hasonlít.

Szabályok:

Mindhárom megbízó X2-es pályáján van két kör, benne két bójával. Ez a bázis.

A játék célja, hogy egy megbízó játékosai minél többször megszerezzék az ellenséges megbízók bójáit, és hazaszállítsák azokat a bázisra. Mindezt úgy, hogy a bázist meg kell védeni, hogy minél kevesebb bóját rabolhassanak az ellenséges megbízók játékosai.

Egy meccs egy órán keresztül tart, Az aktuális eredményt a térkép felett lévő állapotjelző mutatja:

A győztes megbízó összes játékkosa bónuszt kap. Hogy mit, azt a játék főoldalának bal oldalán lehet figyelemmel kísérni.

TIPP:

Ez egy csapatjáték. Egy hajó egyedül nem sokat tehet, de csapatban támadva (vagy védekezve) komoly sikereket lehet elérni.

A bóját szállító hajó lelassul, függetlenül a konfigurációtól, ezért érdemes olyan játékosnak szállítani a bólyát, aki sok pajzzsal rendelkezik, mert azután, hogy a bóját megszerzi, az ellenség elsősorban őt próbálja majd lelőni, hogy a bóját visszaszerezze


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:05:18 | Üzenet # 29
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
Az űrlabort űrpilótaként minden bizonnyal gyakran felkeresed, ez ugyanis a játék szempontjából egy központi hely, ahol a játék teljes felépítése áttekinthető. (Régebben a labor volt ezen az oldalon.) Az űrlaborban kezelheted az összes modult, olyan, mint egy irányítóközpont. Itt ellenőrizheted és határozhatod meg az építmények és a modulok működését.

Az űrlabor egyes elemei:
• alapmodul
• szolármodul
• raktármodul
• három nyersanyaggyűjtő prometium, endurium és terbium ércek számára
• két alapszintű finomító prometid és duranium előállítására
• egy bonyolultabb finomító promerium előállítására
• egy hipermodern finomító seprom előállítására
• xenomodul
• transzportmodul
Ha szeretnél egy tárgyról vagy modulról további információt kapni, csak kattints rá. Kattintásra megjelenik a modul menüje és áttekintheted az ott folyó fejlesztéseket, illetve aktiválhatod vagy kikapcsolhatod a modult. (Figyelem: az alapmodul nem kapcsolható ki!) Láthatod, hogy egy sor különböző modult használhatsz az űrlaborban, ám némelyiket ki kell építened, mielőtt használni tudnád. Erről bővebben később.

A szerkezet ki- és felépítése

Amikor először lépsz be az űrlaborba, négy modult találsz ott, amelyeket már a játék kezdetén is használhatsz: a raktármodult, a szolármodult, a transzportmodult és az úgynevezett alapmodult.

Kezdetben ezek a modulok mind 1. szintűek, de mindegyiket kívánságod szerint kiépítheted (legfeljebb a 20. szintig). A magasabb szint természetesen fejlettebb működést is jelent, ám a kiépítés ára egyre magasabb. Az 1. szintről a kettes szintre való fejlesztés még viszonylag olcsó, ám például a 19. szintről a 20. szintre való lépés jelentősen drágább. Minden kiépítéskor nő a fogyasztás is: több prometiumot, enduriumot, terbiumot és kreditet ill. uridiumot kell befektetned.

A modulok

A kezdő modulok (alapmodul, szolármodul, transzportmodul és raktármodul) az űrlabor alapjai, ezek nélkül nem viheted sokra a játékban. Tehát nem árt, ha fejlesztgeted és egy szemedet mindig rajta tartod.

Ám ha igazán sikeres akarsz lenni, akkor nem elég a biztos alapokat lerakni. A modulok hatékonyságát igazán úgy használhatod ki, ha további fejlesztéseket indítasz el, ezekről lesz szó a továbbiakban. Ám először a legfontosabb információk az alapvető modulokról.
• Alapmodul
o Az alapmodul a teljes kutatóbázis szíve, az alapmodulhoz kapcsolódik az egész szerkezet. Ebből az következik, hogy egyik modulnak sem lehet fejlettebb a szintje mint az űrlaboré, különben nem tudná irányítani az egész űrlabort. Minden modult tehát csak max. arra a szintre építhetsz ki, amilyen szinten az alapmodul jelenleg van.
o Példa: a szolármodult nem építheted ki a 16. szintre, ha az alapmodul még csak a 12. szinten van. Ha azonban az alapmodul mondjuk a 18. szinten van, akkor a szolármodult eddig a szintig szabadon építheted.
• Szolármodul
o Ha az alapmodul az űrlabor szíve, akkor a szolármodul a tüdeje. A szolármodulból kapja az összes többi modul az éltető energiát. Ha nincs energia, akkor a nyersanyagok kitermelése is azonnal leáll. Minél magasabb a szolármodul szintje, annál több áramot képes termelni.
o Ha felépítesz egy új modult, ám a működtetéséhez nem termelsz elég energiát, akkor az új modul gyakorlatilag semmit sem ér, mert nem képes ellátni a feladatát. Egész addig nem fog működni, amíg a szolármodult ki nem építed annyira, hogy elegendő energiát termeljen.
o Ha kevés az energia, természetesen bármikor kikapcsolhatod az egyik berendezést, hogy egy kis energiát takaríts meg. De azért ez csak szükségmegoldás.
• A szolármodul energiatermelése szintenként:

1. 170
2. 210
3. 270
4. 350
5. 450
6. 570
7. 710
8. 870
9. 1050
10. 1250
11. 1470
12. 1710
13. 1970
14. 2250
15. 2550
16. 2870
17. 3210
18. 3570
19. 3950
20. 4350
• Transzportmodul
o A transzportmodul arról gondoskodik, hogy a transzporterek a nyersanyagokat az űrhajóból a raktárba vagy a raktárból az űrhajóba szállítsák (erről további információ lejjebb).
o Nagyon fontos! A hajóba küldendő transzport nem veszi figyelembe a prémium előfizetés +500 raktárát és a Leonov hazai pálya bónuszát (+1000 raktár)
• Raktármodul
o A raktárban helyezheted el az összes nyersanyagot, amelyeket később további fejlesztésekre és értékesebb nyersanyagok előállítására fordíthatsz.
o A raktár kiépítésének célja az, hogy egyre több nyersanyagot tárolhass ott. A raktárnak különböző részei állnak rendelkezésre a különböző ércek raktározásához. A transzporter segítségével mindig hozzáférhetsz a raktáradhoz, akkor is, ha messze jársz éppen az űrhajóddal. (További információ lejjebb.)

Prometium, Endurium, Terbium raktározás szintenként:
1. 105.600
2. 355.195
3. 722.148
4. 1.194.728
5. 1.765.474
6. 2.429.006
7. 3.181.160
8. 4.018.569
9. 4.938.423
10. 5.938.324
11. 7.016.186
12. 8.170.170
13. 9.398.635
14. 10.700.104
15. 12.073.234
16. 13.516.800
17. 15.029.673
18. 16.610.810
19. 18.259.241
20. 19.974.063

Prometid, Duranium raktározás szintenként:
1. 5.280
2. 17.760
3. 36.107
4. 59.736
5. 82.274
6. 121.450
7. 159.058
8. 200.928
9. 246.921
10. 296.916
11. 350.809
12. 408.509
13. 469.932
14. 535.005
15. 603.662
16. 675.840
17. 751.484
18. 830.540
19. 912.962
20. 998.703

Xenomit, Promerium raktározás szintenként:
1. 528
2. 1.776
3. 3.611
4. 5.974
5. 8.827
6. 12.145
7. 15.906
8. 20.093
9. 24.692
10. 29.692
11. 35.081
12. 40.851
13. 46.993
14. 53.501
15. 60.366
16. 67.584
17. 75.148
18. 83.054
19. 91.296
20. 99.870

Seprom raktározás szintenként:
1. 48
2. 161
3. 328
4. 543
5. 802
6. 1.104
7. 1.446
8. 1.827
9. 2.245
10. 2.699
11. 3.189
12. 3.714
13. 4.272
14. 4.864
15. 5.488
16. 6.144
17. 6.832
18. 7.550
19. 8.300
20. 9.079
Nyersanyagok előállítása és tárolása

Gyűjtők

A gyűjtőkbe kerül a bányákban kitermelt nyersanyag. Minél jobban kiépítesz egy gyűjtőt, annál több nyersanyagot képes eltárolni.

Figyelem: minél több nyersanyagot kell a gyűjtők bányáinak termelniük, annál több energiára van szükségük. Mielőtt a gyűjtőket kiépíted, mindig ellenőrizd az energiaellátást (lásd szolármodul).

A gyűjtők kiépítése nem megy egyik percről a másikra, türelmesnek kell lenned. A kiépítés során természetesen nem lehet ott nyersanyagokat tárolni. A gyűjtőket legfeljebb a 20. szintre építheted ki, ilyenkor a legmagasabb a nyersanyag-előállítás is.

Tipp: a kiépítést gyorsíthatod, ha hívsz néhány csillagközi szakértőt, akik némi uridiumért kezükbe veszik a projektet. Az azonnali építés díja mindig az építési folyamat szintjétől függ.

Ha a gyűjtő kiépítésének gyorsítása az építkezés kezdetén 100 uridiumba kerülne, akkor az építési idő felénél már csak 50 uridiumot kell fizetned a szakértőknek. Így ha bevállalod, hogy a gyűjtő egy részét te építed meg, és csak később kérsz segítséget, akkor jelentős összeget takaríthatsz meg.

Ahogy már említettük, a gyűjtők (azaz a bányák) energiát használnak fel. Az energiafelhasználás FOLYAMATOS, tehát független attól, hogy a gyűjtőt éppen építed vagy szorgalmasan termel. Ha nem akarod, hogy a gyűjtő energiát fogyasszon, akkor az egyetlen megoldás, ha kikapcsolod. Ha nem aktív, akkor nem folyik kitermelés. Ennek természetesen további következményei lesznek, ezért azt javasoljuk, hogy a gyűjtőket mindig csak annyira építsd ki, amennyit a szolármodul képes ellátni energiával.

A gyűjtők termelése szintenként:

1. 2.200
2. 7.400
3. 15.045
4. 24.890
5. 36.781
6. 50.604
7. 66.274
8. 83.720
9. 102.884
10. 123.715
11. 146.171
12. 170.212
13. 195.805
14. 222.919
15. 251.526
16. 281.600
17. 313.118
18. 346.059
19. 380.401
20. 416.126

Finomítók

A finomítókban folyik a nemesítés, amelynek során prometiumból, enduriumból és terbiumból kész ötvözeteket, duraniumot és prometidet állítanak elő.

Ha kiépítetted mind a három gyűjtőt, akkor nekiláthatsz az alapszintű finomítók kiépítésének. A finomítókat ugyan már korábban is felépítheted, de nincs túl sok értelme. Egy gyűjtő folyamatosan állítja elő a nyersanyagokat, míg egy finomító nyersanyagok híján értéktelen.

1 prometid előállításához 20 prometiumra és 10 enduriumra van szükség; 1 duranium előállításához pedig 10 enduriumra és 20 terbiumra. Finomításkor jó, ha ügyelsz néhány dologra. A prometid és a duranium előállítása csak addig folyik,

ha a nyersanyagok megfelelő mennyiségben állnak rendelkezésre (nyersanyag nélkül nincs finomítás),
ha a finomító működéséhez szükséges energia is rendelkezésre áll (lásd fent "szolármodul"),
ha a raktárban van elég hely a finomított anyagok raktározásához (egy teli raktárba nem fér be semmi).
Ha az előbbi feltételek közül bármelyik nem teljesül, akkor a finomító nem működik és megjelenik egy kis ikon, amely a hibát jelzi. Figyelj erre a jelre és lehetőség szerint intézkedj azonnal.

Ha az alpszintű finomítókat felépítetted, jöhet a bonyolultabb finomító, ahol a prometid és duranium ötvözetekből a xenomit nevű igen ritka nyersanyag segítségével automatikusan állítják elő az értékes promeriumot.

1 promerium előállításához szükséges:

10 duranium,
10 prometid
és 1 xenomit.
Ha nincs a raktáradban xenomit, de mégis szeretnéd folytatni az előállítást, akkor használd a xenomodult. Ez a modul képes egy anyagot előállítani, amellyel a xenomitot helyettesítheted. Az anyag előállításához azonban nagy energiabefektetésre van szükség.

A xenomodul már a játék kezdetén is rendelkezésre áll és a többi modulhoz hasonlóan a 20. szintig építhető ki.

A promeriumfinomítót a xenomodul szintjéig lehet felépíteni. Ha a modul elérte ezt a szintet, a továbbiakban már valódi xenomitot használ az előállításhoz. Ezért jó, ha figyelsz arra, hogy a xenomodul mindig ki legyen építve a megfelelő szintre.

A promerium az alapja a legjobb ötvözetnek, a sepromnak.

Seprom

Ez a vadonatúj nyersanyag a ma a világűrben megtalálható legértékesebb nyersanyag. A sepromot csak promeriumból lehet kinyerni. Ez a legkeményebb anyag a világon.

Ha sikerült 10 egység promeriumot előállítanod, akkor abból kinyerhetsz 1 egységnyi sepromot. Ez a különleges anyag a következőképpen használható fel:

Ha a lézert vagy a rakétát fejleszted vele, akkor 10 egységgel 60% kárbónusz érhető el. --> 1 seprom = 10 rakéta- vagy lézerlövés + 60% sebzés!
Ha a pajzs generátorokat fejleszted, akkor növekszik a következő 10 percen keresztül 40%-kal,a teljesitményük!
Egy jó adag seprom eldönthet egy évek óta folyó háborút! Ezért gondoskodj mindig arról, hogy legyen elég seprom a raktárban.

Transzportmodul

A transzportmodul arról gondoskodik, hogy a transzporterek a nyersanyagokat az űrhajóból a raktárba vagy a raktárból az űrhajóba szállítsák.

A nyersanyagokat úgy tudod az űrlaborba vagy a laborból az űrhajódra küldeni, ha elindítasz egy transzportert. A szállítás azonban mindig bizonyos ideig tart, (ez az idő prémium pilóták esetén 50%-kal rövidebb), ám a szállítás mindig gyorsítható uridiummal.

Fontos: egyszerre mindig csak egy szállítás folyhat. A transzportmodul nem fejleszthető, annak maximális szintje 1

Csak annyi nyersanyagot szállíthatsz az űrlaborból az űrhajódra, amennyi hely az űrhajód rakterében rendelkezésre áll. Amikor ezek a nyersanyagok megérkeznek, automatikusan hozzáadódnak az űrhajódon szállított többi nyersanyaghoz, így előfordulhat, hogy a raktér kapacitása rövid időre megduplázódik.

Példa: üres az űrhajód raktere és kérsz egy nagyobb szállítmányt az űrlaborból. Mialatt a rendelés úton van, szorgalmasan gyűjtöd tovább a nyersanyagot és megtelik a raktér. Amikor a szállítmány megérkezik, mégis hozzáadódik a rakományhoz. Mielőtt azonban új nyersanyagokat gyűjtesz be, először el kell távolítanod valamit a raktérből.

Ha egy szállítmányt az űrhajóból küldesz az űrlaborba, akkor az ottani raktárban szükség van megfelelő mennyiségű helyre. Ha azonban a nyersanyagok megérkezésekor nem fér be minden, akkor sem veszik el. Ilyenkor a nyersanyagok hozzáadódnak az adott raktárban levő nyersanyagokhoz, és a fölöslegből automatikusan ötvözetek készülnek.

Gyakran feltett kérdésekre a válaszok

A kezdet:

Nagyon fontos! Ha elkezdesz építeni valamit, majd visszavonod, nem kapod vissza a befektetett nyersanyagot és kreditet!

Legfontosabb,hogy a hajóból küldjetek 50 vagy 150 egységnyit a labornak,az alap nyersanyagokból. A képen látható példa szerint a transzport modulba beírod a mennyiséget.Kiválasztod az irányt,ez esetben a labor ikont(jobbra nyíl),és utána küldés/küldés azonnal gomb.

Gyűjtők

Amint megérkezett a nyersanyag a laborba a hajóból,el kell kezdeni a 3 db gyűjtő építését,a képen látható módon! Ha kiépültek,azonnal el kezdi termelni a 3 alap nyersanyagot!Amint termelt párszáz darabot el lehet kezdeni a modulok fejlesztését/épitését.A raktár modulban mindig látod,miből mennyi van.

Ha kiépültek a gyűjtők akor már nyersanyagot nem kell a hajóból küldeni mivel folyamatosan folyik a kitermelés.Csak ha gyorsitani akarjátok a folyamatott akor küldjetek nyersanyagot a labornak.

TIPP:

Ha valaki véletlen a finomítókat épitette fel elsőnek a gyűjtők helyett akor kapcsolja ki mert az egyből elhasználja a hajóról beküldött nyersanyagot és igy nem tudja fejleszteni a modulokat,alap nyersanyag hiányában!

A xenomodul,mint sokan rosszul tudják,nem termel xenomitot,hanem energiával pótolja azt! De ha a promerium finomitó magasabb szinten van min a xenomodul akor már nem tudja kiszolgálni,ezért ha van a raktárban akkor el fogja használni a xenomitott!Ezért inkább a xenomodul mindig eggyel nagyobb(vagy ugyan akkora)szintű legyen mint a promerium finomító!

Fegyverek fejlesztése

A fegyvereket játék közben, a kliens ablakában fejlesztheted. Ehhez rendelkezésre áll egy külön menü, ahol az adott ötvözetet egyszerűen a fejleszteni kívánt fegyverre húzhatod.

Felmerült néhány további kérdés az űrlaborral kapcsolatban, íme:


1. Hogyan lehet kikapcsolni az automatikus nemesítést?
• A játékklienst megnyitva nyisd meg az opciókat
• Vedd ki a pipát az "enable automatic Refining" lehetőségtől
• Lépj ki a kliensből, majd vissza.
Ha nincs bent a pipa, akkor tedd be, frissítsd a klienst, majd végezd el újra fent leírtakat.

2. Hol fejleszthetem a fegyvereket és a meghajtókat?
• A játékkliensbe belépve, a jobb felső sarokban található rakéta alakú ikonra kattintva.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 20:05:46 | Üzenet # 30
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
Mi az a booster?

A booster plusz löketet ad, melyre szükséged lehet, hogy jól és takarékosan játszhass. Minden booster megnöveli (boostolja) a hajód vagy az accountod értékét
- A booster megvásárolhatjátok uridiumért vagy előfizethettek rá.
- Minden booster a vásárlás időpontjától számítva 10 a játékban eltöltött óráig érvényes.

Milyen boosterek léteznek?

Tapasztalatpont-booster
Egy bónuszt ad a TP gyűjtésénél

Becsület-booster
Bónuszt ad a Becsületpont gyűjtésénél

Kár-booster
Bónuszt ad minden a játékos által okozott kárra

Pajzs-booster
A pajzs-booster megnöveli a hajó maximális pajzsértékét

Javítás-booster
A javítás-booster növeli a hajód javításának sebességét

Pajzsregeneráló-booster
Megnöveli a pajzs regenerálódását

Nyersanyag-booster
Megnöveli a nyersanyagok számát, melyet a rakománydobozokból gyűjtesz össze

Életerőpont-booster
Megnöveli a hajód ÉP-jét

Hol és hogyan lehet megvásárolni a boostereket?

-A hangárban a „Booster” menüpont alatt
-Az aukció menüpontban pedig licitálhatsz a boosterekre

Hány darab boostert vásárolhatok?
• Minden játékos használhatja az összes típusú booster ugyanabban az időben.
• Bármennyi booster vásárolhattok amíg elegendő Uridium van a virtuális számlátokon
• Ha egy boostert vásároltok, mely már aktív, akkor a megvásárolt booster működési ideje hozzáadódik a már meglévő boosteréhez

Hogyan láthatom, hogy egy booster aktív?
• Ha a Booster-menüpontot a hangárban kiválasztjátok, megnézhetitek, hogy aktív –e az adott booster, és hogy mennyi idő van még hátra a működésből.
Hogyan működik a boosterek előfizetés?
• Ha egy boosterre előfizettek, akkor az automatikusan megvásárlásra kerül, ha a az előzőnek lejár az működési ideje
• A vásárláshoz szükséges uridium mennyiség levonásra kerül a virutális számlátokról
• Ha nincs elég uridium a vásárláshoz, akkor értelemszerűen nem lesz újabb booster megvásárolva, az előfizetés azonban aktív marad, azaz ha feltöltöd a számládat uridiummal, az előfizetett booster megvásárlásra kerül
Hogyan tudom a booster előfizetést deaktiválni?
• Ha a booster-menüt a hangárban megnyitjátok, válasszátok ki a megfelelő booster, majd kattintsatok az „Előfizetés befejezése” gombra.
• Ha az előfizetést deaktiváljátok, akkor a már megvásárolt booster megszokottan működik tovább, de nem lesz automatikus vásárlás.


 
  • Oldal 3 / 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Keresés: