Sziasztok, hétfőn, azaz 2011. február 14-én reggel bevezetjük a játékba az NPC-k új MI-jét, azaz a új, továbbfejlesztett mesterséges intelligenciát. Sokan közületek kérdeztek már bennünket, hogy "hol maradnak a beígért új NPC-k?" - szeretnénk a jövőben a játékban megjelenő NPC-kkel valami teljesen új, izgalmas dolgot bevezetni. A probléma, amelyet kiszűrtünk a játékban már meglévő MI-vel kapcsolatban az volt, hogy az NPC-k viselkedési lehetőségei túlzottan korlátozott volt, ezért egy teljesen új MI rendszert alakítottunk ki, amely során teljesen új viselkedési módszert elsajátított NPC-ket tudunk a játékba bevezetni. Büszkén jelenthetjük be, hogy ez elmúlt hónapokban egy komplett új MI rendszert sikerült kidolgozni és végre elérkezett az idő, hogy elindítsuk a játékban megfrissült és teljesen más NPC magatartást.
Mit is jelent ez számotokra?
Jelenleg szinte semmit, lényegében semmit sem fogtok észrevenni a jelenleg a játékban lévő NPC-k mostani viselkedésével kapcsolatban. Kivétel ez alól a Kristallon, ami kicsit okosabb lett mint korábban, ennek következtében kicsit nehezebb lesz megsemmisíteni. Tehát alig észrevehető mértékben változott NPC magatartása a korábbihoz képest, de ez szinte egyáltalán nem fogja befolyásolni a játék menetét.
Érinti a változás a GalaxyGates-t is?
Nem, abszolút semmilyen változás nem lesz a GG-ben található NPC-k esetében, ott megmarad az eddigi NPC magatartás.
Mit jelent ez a jövőre nézve?
Az új MI lényegében azt jelenti, hogy végre elkezdhetünk új NPC-ket készíteni, teljesen új viselkedési módszerekkel. Tudjuk, teljes mértékben tisztában vagyunk azzal, hogy szinte mindannyian szerettetek volna már korábban is új NPC-ket látni a játékban, de a MI kidolgozása időt vesz igénybe, nem is keveset és örülünk, hogy végre bemutathatjuk az eredményeket. Reméljük, hogy Nektek is fog tetszeni.
A következő hetekben tovább fogunk dolgozni azon, hogy ígéreteinket beváltsuk, jó szórakozást kívánunk továbbra is!
A DarkOrbit csapata