Szombat, 2024-05-18, 12:16:44
Üdvözöllek Vendég | RSS

DarkOrbit Klub

500
Tetszik az új oldal és megjelenése?
Összes válasz: 119
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Fórum » DarkOrbit Biblia és GYIK » DarkOrbit Biblia » DarkOrbit Biblia (Tippek, Trükkök, Leírások)
DarkOrbit Biblia
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:55:24 | Üzenet # 11
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
10. A bónusz-dobozok és a rakományboxok

10.1 A bónusz dobozok

A bónusz-dobozok kicsi, a világűrben szétszórt dobozok, amelyeknek a tartalma nagyon hasznos. A bónusz-dobozok minden térképen megtalálhatók.
A bónusz dobozok tartalmazhatnak:
• Lézer-lőszert (I vagy II. osztályú)
• Kreditet
• Uridiumot
• Jackpot-eurót a jackpotod számára
• Extra energia a GalaxyGates-hez
• Bankolási duplázó (vagy többszöröző) - ez igen ritkán fordul elő
Tipp: A PvP térképen (4-X) a normál tartalomnál 50%-kal nagyobb a bónusz dobozok tartalma
Ezeknek a mennyisége különböző. Hadd legyen meglepetés!

10.1 A rakomány dobozok

A rakománydobozhoz úgy juthatsz hozzá, ha lelősz egy NPC-t. Tartalma értékes, mindenképpen érdemes a lehető leggyorsabban összegyűjteni.

A rakománydoboz különböző érceket tartalmaz függően attól, hogy milyen NPC-t lőttél ki, a nyersanyag mennyisége is ennek függvényében változik. Hogy az egyes NPC-k kilövése után keletkező rakománydoboz mennyi nyersit tartalmaz, az "Az összes NPC dióhéjban" című témánál olvashatsz.

Figyelem!
10.3 A nem szabad rakománydobozok:

Ügyelj arra, hogy soha ne vedd fel a nem szabad rakománydobozokat, mert ezért komoly büntetésre számíthatsz. Hogy pontosan mire, az a GYIK "Becsület" részénél olvashatod el. (Olvasd el!)
Ezek olyan rakománydobozok, amelyeket a megbízótársad egy NPC lelövéséért kapott. Ez, mint a kép is mutatja, kék színű, és a jobb felső sarkában egy kis óra mutatja hogy meddig tilos a felvétel. 8 másodperc után, ha a jogos gazdája nem vette fel, átvált a normál sárga színűre, ekkor már Te is büntetés nélkül felveheted.

Tipp: A legjobb megoldás, ha kikapcsolod a láthatóságát, így biztosan nem fogod felvenni. Ehhez pusztán annyit kell tegyél, hogy a csillagtérkép bal felső sarkában található DarkOrbit logó jobb alsó sarkában található "SET" gombra kattintasz, és kiveszed a jelölést a "A nem szabad rakomány-dobozok megjelenítése" lehetőség mellől, majd kattints a "Mentés" gombra.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:55:57 | Üzenet # 12
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
11. Uridium

11.1 Hogyan juthatok uridiumhoz?

- Bónusz-dobozok begyűjtésével: néhányban (kb. 6%) 20, 50 vagy 100 uridium található.
- NPC-k megsemmisítésével
- Próbák teljesítésével: a jutalom pl. 20-50 uridium
- A kredit menüpontban megvásárolhatod: pl. 1,99€ (SMS vagy telefon) = 2.500 uridium, 10€ = 30'000 uridium.

11.2 Mire kell az uridium?

- Egy teljesen tönkrement űrhajó (0 HP) vagy egy drón a hangárban 500 uridiumért megjavíttatható.
- Elit tárgyakat vásárolhatsz meg (hajókat, generátorokat, fegyvereket, lőszert, extrákat). De az aukció-oldalon ezeket a tárgyakat kreditért is megszerezheted, licitálással.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:56:10 | Üzenet # 13
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
12. Kredit

12.1 Hogyan jutok kreditekhez?

- Bónusz-dobozok begyűjtésével: néhányban (kb. 40%) 200, 500 vagy 1000 kreditösszeg található.
- NPC-k megsemmisítésével
- Próbák teljesítésével: a jutalom kb. 1.000-10.000 kredit.
Beválthatod az uridiumot a kredit-menüpontban 1:10 arányban, pl. 10 uridium 100 krdeitet ér. (Ezt azonban jobb, ha csak vészhelyzetben használod, mivel kreditet uridiuma váltani viszont nem lehet.)

12.2 Mire szolgál a kredit?

- Tárgyakat vásárolhatsz meg (űrhajókat, generátorokat, fegyvereket, lőszert, extrákat) a hangárban (elit tárgyak kivételével) vagy az aukción licitálhatsz (csak elit tárgyakra).
- Beléphetsz egy klánba (50.000 kredit), alapíthatsz klánt (300.000 kredit) és ezzel fizeted a klánban meghatározott adót is.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:56:54 | Üzenet # 14
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
13. Klánok

13. 1 Mi egy klán?

Egy klán szövetkezett játékosok egy csoportja, akik azért fogtak össze, hogy együtt érjék el a céljaikat. Bizonyos klánok nagyok és erősek szeretnének lenni, más klánok nagy vagyont gyűjtenek, stb.
Minden klánnak van egy úgynevezett klán-cimkéje, ami 3-4 betűből vagy számból áll. Ezek a cimkék legtöbbször rövidítések.

13.2 Milyen előnyökkel jár egy klán?

Mivel egy klán általában több játékosból áll (max. 50), védelmet és segítséget nyújt. Védelmet abban az értelemben, hogy a klántagok segítenek egymásnak, ha valakinek gondja akad (pl. a próbák során) és a klán az adóbevételekből kreditet oszthat a tagoknak.

13.3 Milyen hátrányokkal jár egy klán?

Egy klán csak két említésre méltó hátránnyal jár. Az egyik, hogy a tagoknak minden nap fizetniük kell egy bizonyos adót (0-5%). A másik az, hogy bizonyos körülmények között egymás hibáiért is felelniük kell. Ha egy klántag összerúgja a port valakivel, és emiatt az egész klán összetűzésbe keveredik egy másikkal, akkor mindenkinek részt kell vennie ebben és harcolnia kell a csapatért.
Egy mindenkiért, mindenki egyért - ez a klán mottója. Ezért mindenképpen egy olyan klánt keress magadnak, ami tetszik és ahol jól érzed majd magad.

13.4. Hogyan alpíthatunk Klánt?

Egy új klán megalapításához mindössze 300.000.-Creditre van szükséged, ha rendelkezel ennyi credittel és szeretnél egy klánt alapítani, akkor a KLÁN menüpontban ezt könnyedén megteheted. Megadod a klán nevét és a kláncímkéjét, esetleg bemutatkozást is írhatsz a klánnak, de ezeket később is tudod majd szerkeszteni.
Ezután csak ráklikkelsz a bal alsó sarokban a Klán Alapítása gombra, ekkor vonja le a rendszer a 300.000.-Creditet és már kész is van a klánod!

Tipp

Érdemes a klán-címkét a klán teljes nevéből lerövidíteni, mert, ha valaki rá szeretne keresni a klánodra, akkor ő, csak a kláncímkédből tud kiindulni amit a játékban látott és a keresőbe is, csak azt tudja beírni, viszont, ha a Klán teljes neve és a Klán-címkéje nagy mértékben különbözik, könnyen előfordulhat, hogy nem találja meg a klánodat és így nem tud jelentkezni, vagy esetleg szövetséget küldeni.

13.5. Jelentkezés egy klánba!
50.000.creditért jelntkezhetsz egy klánba (ezt a creditet a rendszer levonja és nem a klán kapja)
Annyi a dolgog, hogy beírod a klán nevét ahova szeretnél jelentkezni és elküldöd.

13.6. Klán beállításai!

Klánodnál beállíthatod, hogy melyik megbízóhoz tartozzon (mmo, eic, vru, mind), tölthetsz fel képet a kláodnak, a klán bemutatkozását is tudod szerkeszteni és kláninformációt is írhatsz a klántagoknak. Mindezt a KLÁN menüpontban az információ-nál teheted meg.

Szintén az információnál a klán logó szerkesztésénél töltheted fel a klánotok logóját.
Kérjük, figyelj a következő szabályokra:
- csak JPG vagy GIF
- max. méret 15 KB
- ne legyen tiltott szimbólum
- ne legyen illetlen kép
- animált GIF lehetséges

13.7. Tagok felvétele és a rangok kezelése!

A klánodba jelentkező embereket a tagok menüpontban tekintheted meg. Itt némi információt is látsz róllunk (tp, szint, megbízó és, a regisztrációjuk időpontját), ha a jelentkezőnél a "részletek"-re kattintasz, megjelenik a jelentkezési szövege, ( ha írt) és itt eldöntheted, hogy felveszed a klánodba, vagy nem. A felvett tagoknak rangokat is adhatsz amiket te magad találhatsz ki és beállíthatod minden egyes rangnak a jogosultságait, így minden tag a megkapott rangjához tartozó jogokkal fog bírni a klánban. A "rangok kezelése" gombnál tudod a rangokat létrehozni és beállítani őket, ezután a tag neveénél a "szerkesztés" gombnál adhatsz neki az általad gyártott rangokból egyet!

A vezéri rang leadása gomb megnyomása után választhatod ki az új vezért, de törölheted is a klánt a klán törlése gombra kattintva.

13.8. Adó!

Az adó meghatározásánál beállítható az a százalékos mennyiség, amennyit minden klán-tagnak naponta a klán pénztárába be kell fizetnie.
A kezelésnél megváltoztathatod az adót (0%-5%), vagy Kifizethetsz a kasszából klántagjaidnak.

13.9. Üzenetek!

Itt levelezhetsz azokkal a társaiddal akiknek van rá jogosultsága. (klánrang)

13.10. Diplomácia!

Indíthatsz háborút, kérelmezhetsz Meg Nem Támadási egyezményt, vagy szövetséget más klánoktól.

13.11. Megbízó váltás!

Ha egy másik cégnek akarsz dolgozni, a váltás 5000 uridiumba kerül. Ezért az összegért a régi megbízód elenged. Mivel a konkurenciához mész át, az új cég a becsületednek csak 50%-át ismeri el, (a negatív becsület viszont változatlan marad).

Tipp

Megbízóváltás esetén az új megbízód hazai x-1 térképére kerülsz és a Galaxy Gate kapuid is ott lesznek találhatóak.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:57:19 | Üzenet # 15
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
14. Védelmi Zóna

14.1 Mi egy védelmi zóna?

A védelmi zóna azt jelenti, hogy nem támadhatnak meg, amíg abban a zónában tartózkodsz.
Kivétel:
Ha egy ellenfél éppen támad téged és te a védelmi zónába menekülsz, ott továbbra is folytatódik a támadás, mert már előbb kezdődött.
Amennyiben egy ellenséges (piros) hajó tartózkodik a közelben, azt a védelmi zónán belül is megtámadhatod. De vigyázz, mert abban a pillanatban, amikor megtámadod, te is támadható leszel, mivel a védelmi zóna védelme akkor már rád nem vonatkozik.
Védelmi zónák mindig csak a saját megbízó térképein vannak. Ha egy másik cég védelmi területén tartózkodsz, ott nem élvezel védelmet.

Figyelem: nincs védelmi zóna a 4-1, 4-2, 4-3, 4-4 harci térképeken és az ellenséges megbízók X-1 és X-2 térképein.

Figyelem: 15 másodpercnyi védelmi zóna van a 4-5 harci térképen és az ellenséges megbízók X-4 és X-3 térképein.

14.2 Hol vannak védelmi zónák?

Védelmi zónák az anyabázis körül és minden hazai térkép csillagkapuinál vannak.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:57:31 | Üzenet # 16
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
15. Harci térképek

15.1 Mik azok a harci területek?

A harci térképeken (4-1, 4-2, 4-3 és 4-4) különleges PvP harcok folynak (Player versus Player, játékos játékos ellen). Ezek során 50%-kal több tapasztalatot és becsületpontot nyersz minden megsemmisítésnél!
A harci térképek bónusz-dobozaiban is 50%-kal több tartalom van (kivéve 4-4 térképen, ott nem található bónusz doboz). A harci térképeken nincs védelmi zóna, tehát ha tüzelnek rád, nincs hova menekülnöd, mert tűzharc közben nem működik az ugrás.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:58:17 | Üzenet # 17
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
16. Drónok

16.1 Mik a drónok?

A drónok (pilóta nélküli repülők) követik az űrhajódat a térképen és felszereltségüktől függően (extrák, lézerfegyverek, pajzserősség) segítenek az összecsapásoknál. Tehát te magad döntheted el, hogy egy harci űrhajót szeretnél-e vagy inkább biztosra mész és az űrhajód pajzserejét növeled.

16.2 Hogyan juthatok egy drónhoz?

A drónokat a hangárban, a Drónok menüpontban vásárolhatod meg. Minden megvásárolt drónnal növekszik a drónok ára. A drónoknak két fajtája van, amelyeket uridiumért ill. kreditért vásárolhatsz meg.

16.3 A két fajta a helyek számában és a külsejében különbözik.
• Flax - Ezt a drón kreditért tudod megvásárolni. Ennek egy szabad helye van.

• Iris - Ehhez a drónhoz az aukción juthatsz hozzá, vagy azonnal, Uridiumért vásárolhatod meg. Ez két szabad hellyel rendelkezik a különböző extrák számára.

16.4 Mit tudok a drónokkal csinálni?

A felszerelés menüpontban a hangárban felszerelheted a drónodat lézerrel, pajzsgenerátorral és extrákkal. Gyorsasági generátort nem szerelhetsz bele egy drónba, hiszen a drón csak egy kísérő űrhajó, azzal a sebességgel repül, amivel az űrhajód. A drónotod szintjének emelkedésével nő a lézer vagy a generátor ereje bizonyos mértékig.

16.5 Mennyibe kerülnek a drónok?

A drónok árai a következők:
• A Flax esetében:
o 1. drón 100.000 kredit
o 2. drón 200.000 kredit
o 3. drón 400.000 kredit
o 4. drón 800.000 kredit
o 5. drón 1.600.000 kredit
o 6. drón 3.200.000 kredit
o 7. drón 6.400.000 kredit
o 8. drón 12.800.000 kredit
• Az Iris esetében:
o 1. drón 15.000 uridium
o 2. drón 24.000 uridium
o 3. drón 42.000 uridium
o 4. drón 60.000 uridium
o 5. drón 84.000 uridium
o 6. drón 96.000 uridium
o 7. drón 126.000 uridium
o 8. drón 200.000 uridium
16.6 Mennyibe kerül a javítás és milyen gyakran kell a drónokat javíttatnom?
• Egy drón javítása normál játékosok esetében 500 uridiumba kerül, egy prémium-játékosnak viszont csak 250 uridiumot kell fizetnie javításonként.
• Az, hogy mikor javíttatod meg a drónodat, tőled függ.
• A drón károsodott állapota százalékban van megadva. De figyelem: ha a drónod károsodása eléri a 100%-ot, akkor megsemmisül és elveszíted a drónt.
• A drónod csak akkor károsodik, ha a hajódat megsemmisítik.
• A drónokat természetesen javítási utalvánnyal is megjavíthatod, sőt, ha van ilyen utalványod (melyet a Galaxy Gates-nél szerezhetsz), akkor automatikusan ezt fogja a javításhoz felhasználni.
• Figyelem! manuálisan csak a bázison lehet javítani a drónokat.
• Drónjavító CPU-1
• Drónjavító CPU-2
16.7 Mi történik azokkal a tárgyakkal, amelyek a drónban vannak?

Ha a drónotodat lelövik vagy eladod, a rajta található tárgyak visszakerülnek a raktárba. Tehát nem veszíted el sem a generátort, sem a lézert vagy az extrákat.

16.8 Használhatok egyszerre több extrát?

Egy konfigurációban csak típusonként egy extrát használhatsz, tehát nem lehet egyszerre két javító robot vagy két ugrás-CPU az űrhajódon.

16.9 Lőnek a drónok maguktól?

Nem. A drón csak akkor lő, ha egy ellenségedre tüzelsz. Egyébként a drón inaktív.
A drónok lövése nem látszódik, tehtát ne lepődj meg, ha a drónod a legjobb lézerrel van felszerelve, de támadásnál mégsem látszik a lézernyaláb.
Drónnal nem lehet rakétát kilőni.

16.10 A drónjaim is álcázva vannak, ha álcázom az űrhajómat?

Igen. Ha álcázod az űrhajódat, a drónokat sem lehet látni.

16.11 Mi a drónok szintje és hogyan emelkedik?

A drónod szintje abból a tapasztalatból adódik, amit meg tudott szerezni, amióta bevetésben van. A szinttől függően változik a drónod alakja. 6 különböző szintet érhet el. Egy magasabb szintű drón nagyobb károkat képes okozni vagy a hajód pajzsa erősödik - a drón felszereltségétől függően.
Vedd figyelembe, hogy a drón javításkor egy szintet veszít - ezt a veszteséget aztán megint be kell hozni.
A drónok szintjüktől függően további bónuszt nyujtanak:
• 2% Bonus/Drone/szint a lézerágyúk számára a második szinttől kezdődően, tehát:
o 2. szint: +2%
o 3. szint: +4%
o 4. szint: +6%
o 5. szint: +8%
o 6. szint: +10%
• 4% Bonus/Drone/szint a pajzs számára a második szinttől kezdődően, tehát:
o 2. szint: +4%
o 3. szint: +8%
o 4. szint: +12%
o 5. szint: +16%
o 6. szint: +20%
Ahhoz, hogy a drónok szintet lépjenek, mint fentebb leírtam, tapasztalatot kell gyűjteniük. Minden egyes alkalommal, amikor egy másik játéklost vagy NPC-t kilősz, kapnak a drónok tapasztalatpontokat. Minél erősebb a hajód, annál kevesebb jóváírt TP-t kapnak a drónjaid.
A pontos értékeket az alábbi táblázatból tudjátok leolvasni:

16.12 A műholdas drón

• A műholdas drón nem harci drón mint a Flax vagy az Iris. A műholdas drón egy extra, ami csak néhány európai országban érhető el, például Németországban nem lehet megvásárolni.
• A műholdas drónhoz kizárólag az "kiegészítők" csomag megvásárlásával (Bankolás -> Gazdaságos csomagok-> kiegészítők) juthatsz hozzá, ez a csomag természetesen még mást is tartalmaz (például egy narancs Goliath design-t).
Működése:
• A műholdas drón arra jó, hogy menet közben bárhol eladhasd az összegyűjtött nyersanyagokat, tehát nem kell minden alkalommal visszatérned a megbízód bázisára, ha megtelik a raktered.
• A műholdas drón nem látható mint a már jól ismert Flax és Iris drón, nem követi a hajódat, hanem a hajódban van.
• A lenti képen látható módon lehet aktiválni a drónt:

• Válaszd ki hogy miből mennyit szeretnél eladni, majd nyomj rá az Eladás feliratra.
• Ha mindent kiválasztottál, akkor pedig kattints a Drón elküldése -> ekkor elindul a drón a bázisra. (ha nem kattintasz rá, az eladás akkor is megtörténik)


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:58:35 | Üzenet # 18
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
17. Rangjelzések

17.1 Mi az a rangjelzés?

- A rangjelzés egy kis rajz a játékos neve előtt az űrhajó alatt a térképen. Azt jelzi, hogy milyen szinten van egy játékos egy meghatározott számítás szerint.

17.2 Miből adódik össze a rang?

A jelenlegi számítás:
+ tapasztalatpont / 100'000
+ becsületpont / 100
+ szint * 100
+ a regisztráció óta eltelt napok száma * 6
+ hajó típusa (Phoenix = 1, Goliath = 9) * 1'000
+ idegen cégek űrhajóinak lelövése * 3
+ űrlények lelövése / 2
+ kiállt próbák * 100
- saját megbízó játékosainak lelövése * 100
- más cégek űrhajói lelőtték a játékost * 4
- a sugárzási zónában szerzett sérülések * 8
- más cégek területén lelőtt Phönixek * 2
Minden játékosnak van így egy értéke, ami mutatja a többi játékoshoz képest megszerzett értékét.

17.3 Milyen rangok vannak?

Ezt a táblázatot a rendszer naponta egyszer újra kiszámítja. A számítás alapjait képezi az összes fontos érték (ld. a fent említett számítást), ami a regisztráció óta keletkezett.

Mivel ez a táblázat állandóan változik, ezért a rangsorban mindig létrejöhetnek változások. A rang ugyanis nem csak a saját teljesítménytől függ, hanem más játékosok teljesítményével is kapcsolatban van.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:59:00 | Üzenet # 19
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
18. Jackpot-csata

Itt találhatsz alapvető információkat a jackpot-csatáról.

18.1 Mire jók a jackpot-euró összegek és hol találhatok ilyet?

A bónusz-dobozok, amelyekre a térképeken bukkanhatsz, sokszor euró-összegeket rejtenek. Ezeket begyűjtheted. Az euróösszegek összeadódnak a jackpotodban. A legmagasabb összeg 10.000 jackpot euró lehet.

Ha részt veszel a jackpot-csatán és megnyered, megkapod a jackpotodban összegyűjtött euróösszeget valódi pénzben. A gyűjtést ezután újra kell kezdened. Ha nem nyersz, az addig összegyűjtött összeg érintetlenül marad a jackpotodban és a következő csata során megküzdhetsz érte.

18.2 Mi a jackpot-csata?

Minden hónap második vasárnapján, 14:00 órakor megnyílik egy különleges csillagtérkép: itt folyik le a csata, amelyben minden felnőttkorú játékos részt vehet, a jelentkezés önkéntes. Az az űrpilóta, aki 22:00 órára, a csata végére egyedül marad a csillagtérképen, megnyeri a jackpotját, amit gyűjtött. Ha több hajónak is nullánál több életerőpontja marad, a sorsolás dönt.

Figyelem:
Akit egyszer lelőttek, nem térhet vissza erre a térképre. A jackpot-csata NEM befolyásolja azoknak a felhasználóknak a játékát, akik nem vesznek részt a jackpot-csatában.

A jackpot-csata nyertese megkapja valódi euróban azt az összeget, amelyet addig az időpontig a jackpotjában összegyűjtött. Ha nem gyűjtött semmit, nem nyer semmit. A nyertes átutalással kapja meg a nyereményét, ezért kell a csatára való jelentkezéskor megadnia a számlaszámát.

18.3 Hogyan vehetek részt a jackpot-csatában és mikor kell jelentkezni?

A jackpot-csata előtt három nappal megjelenik egy kis üzenet a játékba való bejelentkezés után. Itt adhatod meg a jelentkezéshez szükséges adataidat. A jackpot-csata napján 13:30 óráig jelentkezhetsz.

Amennyiben részt akarsz venni rajta, az "igen, szeretnék résztvenni" gombra kell kattintanod. Ekkor egy újabb ablak nyílik meg:

Minden résztvevő űrhajóját 14 órakor a csata térképére teleportáljuk, függetlenül attól hogy online van-e vagy sem.

14:10-re minden résztvevő megérkezik a térképre, ekkor megszűnik a támadási tilalom és kezdődik a jackpot-csata!

A csata színtere több altérképre oszlik. Mindegyikre 500 véletlenszerűen kiválasztott játékos kerül. Ha már csak kb. 500 űrhajó maradt, akkor azok összekerülnek egy utolsó térképre, ahol megküzdhetnek a győzelemért. A jackpot-csata 22 órakor ér véget. Ha ebben az időpontban még több mint egy játékos van a térképen, a nyertesről sorsolás dönt.

Amikor a jackpot-csata számodra véget ér, az űrhajódat áthelyezzük az X-1 hazai térképedre, függetlenül attól, hogy a csata előtt hol volt éppen az űrhajód.

18.4 Van életkori korlátozás?

Csak akkor vehetsz részt a jackpot-csatában, illetve csak akkor kaphatod meg a nyereményt, ha már nagykorú vagy. Kiskorúak (akik még nem töltötték be a 18. évüket) jogi okokból nem vehetnek részt a jackpot-csatában. Ez akkor is igaz, ha a szülő beleegyezett a részvételbe. A nyeremény átadása előtt a játékos életkorát ellenőrizzük. Ha az ellenőrzés során kiderül, hogy a játékos által megadott életkor hamis volt, akkor a játékos semmilyen igényt nem támaszthat a nyeremény kifizetésére.


 
ShadowWolfDátum: Szerda, 2010-09-29, 19:59:29 | Üzenet # 20
Honlap tulajdonos
Csoport: Alapítók
Üzenetek: 75
Kitüntetések: 3
Helyzet: Offline
19. Kezdeti védelem

19.1 Mi a kezdeti védelem?

Ez a védelem kétféle lehet:
- A kezdő csillagtérképeken - X-1 - minden játékosnak a 6. szinttel bezárólag narancssárga keretben jelennek meg az ellenfelek a minitérképen. Ezek az ellenséges cégek tagjai. Az NPC-k továbbra is a szokott módon vannak megjelölve.
- Az X-1 és X-2 csillagtérképeken minden felhasználónak van egy veszélymérője, ami a minitérkép jobb oldalán egy sárga csíkként jelenik meg. Ha egy másik cég megbízottja teleportál az adott a csillagtérképre, akkor ez a veszélyjelző emelkedik. Így mindig tisztában lehettek azzal, hogy mekkora a veszély az adott térképen.

Az ellenségeket csak az X-1 térképeken jelöli narancssárga négyzet, és ott is csak addig, amíg el nem éred a 7. szintet. A veszélyjelző az X-1 és X-2 csillagtérképeken szinttől független.


 
Fórum » DarkOrbit Biblia és GYIK » DarkOrbit Biblia » DarkOrbit Biblia (Tippek, Trükkök, Leírások)
Keresés: